En vigtig del af vores hverdag
Vi er på udkig efter en dedikeret og engageret lønspecialist til at styrke teamet.
Hos os får du muligheden for at arbejde i hjertet af en virksomhed, der værdsætter den individuelle indsats og passion for at skabe en betydelig forskel.
Du vil som vores nye lønspecialist indgå som en vigtig person i økonomiafdelingen i Viborg, hvor du kommer til at arbejde selvstændigt med lønbehandling og administrative opgaver indenfor HR.
Du vil indgå i et team på 4 dygtige medarbejdere i afdelingen, hvor dagligdagen er præget af et tæt og uformelt samarbejde.
Jobbet
Opgaverne spænder bredt og omfatter bl.a.:
- Du vil være ansvarlig for lønbehandling for vores funktionærer samt timelønnede medarbejdere
- Du vil have løn- og personaleadministrative opgaver i forbindelse med ansættelse/aftrædelse, lønforhandling, barsel/orlov, refusioner, ferie, sygdom m.v., herunder varetage udarbejdelsen af ansættelseskontrakter
- Du vil få ansvar for implementering og kommunikation til organisationen omkring ændringer i lovgivningen, f.eks. ferie- og barselsregler og lignende
- Du har styr på de grundlæggende funktioner/færdigheder i forhold til e-indkomst, ferie- og lønafstemninger
- Du vil komme til at deltage i udviklingen og vedligeholdelsen af HR-systemer og medarbejderregistre
- Ad hoc opgaver i den administrative afdeling
Hos os er to dage sjældent ens, og vi er verdensmestre i at holde humøret højt – også når der er pres på med korte deadlines og høje krav til det færdige resultat.
Vi forestiller os, at du...
har et par års erfaring med lønbehandling og den juridiske del af HR fra en lignende stilling. Det er en fordel, hvis du har arbejdet med sags-/projektstyring, har en god IT-forståelse og er en habil bruger af Office pakken.
Vi lægger vægt på, at din personlighed passer godt ind i vores team. Der vil være god mulighed for oplæring, da vores nuværende lønspecialist er på vej på efterløn, men fortsat er en fast del af teamet.
Vi er en organisation, der har fokus på at udvikle og optimere forretningsområderne, og vi håber derfor, at du:
- er godt inde i de juridiske aspekter af personaleledelse, såsom regler for arbejdstid, ferie, sygefravær etc. og har indblik i overenskomster
- er udadvendt og motiveres af dialoger, hvor du kan hjælpe dine kolleger og evner at skabe tillidsfulde relationer på tværs af organisationen
- har mod på at sætte dig ind i nye områder og har fokus på optimering af egne arbejdsområder
- spænder bredt inden for dit felt og sætter en ære i høj faglighed
- er løsningsorienteret, struktureret og arbejder selvstændigt
Vi tilbyder
et selvstændigt job på min. 30 timer pr. uge med spændende arbejdsopgaver i et godt og uhøjtideligt arbejdsmiljø, hvor den enkelte selv tager ansvar.
Vi har fokus på høj trivsel, et godt samarbejde, og at alle hjælper hinanden med at nå i mål. Vores dialoger er præget af seriøsitet, når det kræves - og af sjov og masser af grin, når der er plads og tid til det.
Vi aftaler løn efter dine kvalifikationer og dit erfaringsniveau.
Hos os vægter vi både fysisk og mental sundhed højt. Vi har pensionsordning med bl.a. sundhedsforsikring, en aktiv personaleforening der arrangerer løbende aktiviteter og vi er fleksible omkring arbejdstid.
Er det dig, vi leder efter?
Så send dit CV mrk. “Lønspecialist” til Jeanette Mikkelsen på e-mail: JNM@SKILTECENTRET.DK - vi kalder løbende til samtale og ansætter, når vi har fundet den rigtige.
Spørgsmål om stillingen besvares gerne på både mail og telefon 7870 6848.
Vi glæder os til at høre fra dig.
Dét siger din kommende kollega:
"Løn berører alle afdelinger i en virksomhed – og det er givende at være den, der sikrer, at alt kører, som det skal.
Her er et stort ansvar, men også en stærk teamånd, hvor vi altid støtter hinanden"
Pia Winther, Lønspecialist
Om os
Hos SkilteCentret leverer vi løsninger fra idé til færdigt produkt inden for design og visuel kommunikation.
Vi har et fantastisk team, der på tværs af alle afdelinger dagligt løser store og små opgaver for en bred vifte af både nationale og internationale kunder – lige fra bildekorationer til grafisk indretning af domiciler.
I 2020 har vi styrket holdet i vores grafiske afdeling, som nu både består af arkitekter, designere og grafikere, der tilsammen udgør teamet bag Momentum-Design.
Se mere på: www.skiltecentret.dk og www.momentum-design.dk.